- Seemnete ostmiseks veebist peate registreeruma veebisaidil või ostma külalisena. Nii et registreerimiseks klõpsake "Registreeri", "Osta külalisena" peate iga kord täitma kontaktvormi.
- Kui olete sisse loginud, peate esitama: eesnimi, perekonnanimi või ettevõtte nimi, koodnumber, käibemaksukood, tarneaadress, tarneaeg, telefoninumber, e-posti aadress;
- Ostmiseks - klõpsake toodet ja valige soovitud kogus ning klõpsake - "Lisa ostukorvi"; Klõpsake korvi ja saate näha kõiki valitud tooteid ning suurendada kogust või kustutada toode ostukorvist. Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu;
- Võimalikud on järgmised tarneviisid: kullerteenus, Leedu post või kättesaamine meie kauplusest;
- Seejärel saate valida makseviisi: sularaha kättesaamisel, pangaülekandega või PayPali kaudu;
- Pärast tellimuse kinnitamist näete makse ülekandmiseks vajalikke andmeid. Tellimused töödeldakse kohe pärast kinnitamist;
- Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse teile e-kiri tellimuse kõigi üksikasjadega. Palun salvestage see e-kiri, kuni teie tellimus on lõpetatud (kui te ei saa kinnitavat e-kirja, helistage meile numbril +370 640 79 231);
- Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse kaup 5 tööpäeva jooksul;
Kaupade tagastamine:
Veebipoest ostetud toote või teenuse kohta saate esitada päringu/kaebuse, täites EGSi platvormil https://ec.europa.eu/odr/ oleva päringuvormi. Taotluse/kaebuse vormi täitmisel on vajalik järgmine e-posti aadress - seklos@nojus.lt.
Tagasimakseid tehakse 5 päeva jooksul alates taotluse kättesaamisest.
Kaupade tagastamine:
Ostjal on õigus ostetud kaup ilma põhjuseta tagasi lükata. Sellest tuleb teavitada müüjat e-posti aadressil info@nojus.ee 14 päeva jooksul alates tarnekuupäevast.
Ostja teate kättesaamisel saadab müüja viivitamata teate kättesaamise kinnituse. Ostja tagab omal kulul ja talle kõige sobivamal viisil, et tagastatav kaup jõuab Müüjale 14 (neljateistkümne) päeva jooksul. Tagastatava kauba kättesaamisel hindab Müüja kauba kvaliteeti ja teeb otsuse, millest teatatakse Ostjale. Raha tagastatakse Ostjale 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates sellest, kui Müüja on saanud Ostja teate, ning kui Ostja ei ole kaupa Müüjale tagastanud, arvestatakse tagastamistähtaega alates kauba Müüjale tagastamise kuupäevast.
"Taimed, loomad ja kvaliteetsed toiduained ei ole vahetatavad ega tagastatavad". Mitterahuldava kvaliteediga kaup vahetatakse rahuldava kvaliteediga kauba vastu ja kaup tagastatakse seaduses 5 sätestatud juhtudel ja tingimustel.
Veebipoest ostetud toote või teenuse kohta saate esitada taotluse/kaebuse, täites EGS platvormil https://ec.europa.eu/odr/ oleva taotluse vormi.. Taotluse/kaebuse esitamiseks on vaja järgmist e-posti aadressi - info@nojus.ee
Kui ostja leiab, et tema õigusi on rikutud, peab ta hiljemalt kolme kuu jooksul alates rikkumise kuupäevast kirjalikult ühendust võtma müüjaga ja esitama oma nõuded. Müüja peab taotluse tasuta läbi vaatama hiljemalt 14 päeva jooksul ja esitama üksikasjalikult põhjendatud kirjaliku vastuse koos dokumentidega. Kui probleemi ei ole võimalik lahendada, on ostjal õigus pöörduda kohtuvälise tarbijavaidluste lahendamise organi või kohtu poole.
Tagasimakseid tehakse 5 päeva jooksul alates taotluse kättesaamisest.